My Best

Isnin, 18 April 2011

Kecewa yang telah berlalu....




Hari demi hari, hati terasa sangat sayu.. Terkenang kisah2 lepas membuatkan aku rase sangat stress, sangat down!!

Ape terjadi sekalipon, tidak ade ape yg dapat mengubah kenyataan yang terlalu pahit untuk aku galas selamanya.. Kerana terlalu ikutkan perasaan,..... aku coba  buang segala kenangan pahit itu..

Sekarang bg aku silent is better..
Tapi dengan cara mendiamkan diri telah menimbulkan satu perasaan yang sangat kurang enak jauh di lubuk hati neh.. Perasaan yang tak dapat saye gambarkan camner....( biarlah hanya Tuhan saja yang tahu ).

HATI YANG TERLUKA tatkala jari sedang pantas menaip, otak sedang ligat berfikir... hurmm..again, air mata mula membasahi pipi.. bila terkenangkan peristiwa lepas..hatiku terguris yang teramat sangat...tak tau nak kata apa....

Terus terang aku katakan, apabila berlakunya suatu keadaan yang tak terjangka...apatah lagi tentang perkara yang di takuti oleh semua wanita yg bergelar isteri...iaitu bila suami ada org lain ....YA ALLAH...terasa diri bagaikan hidup tak bernyawa.....harapan yang punah...dan tak sanggup untuk menghadapinya.

Hari demi hari.. aku perbaiki perhubunganku..agar tak ada lagi kekecewan yang akan melanda...itupun jika Tuhan mengizinkannya...tapi bila suatu hari nanti keadaan akan berulang lagi, tak ada kata apa  yang harus aku katakan melainkan membiarkannya ia pergi dengan hati yang ikhlas demi kebahagiannya.....mungkin setiap dugaan yang Allah Swt..berikan ada hikmahnya....walaupun aku sangat sayang kepadanya tapi aku harus terima hakikat yang dia sudah tidak lagi menyayangiku.....

entri ini adalah luahan hatiku yang sudah lama berlalu......semuanya tinggal kenangan pahit yang harus aku lupakan demi kebahagianku dan family yang ku sayang......




Aku harus buatkan hatiku seperti pic kat atas,jahit dan tampal elok2 supaya ia tak akan terluka lagi...itupun sekiranya Tuhan mengizinkan......... AMIN.......




5 ulasan:

  1. assalamualaikum :)

    tiba2 diri ini turut merasai.
    ~padahal belum lagi kawen :p

    hmm. kenangan pahit memang susah nak lupa. yang pahit tu la yang kita ingat.

    sabarlah kawan. Dia maha menentukan. berdoa je yang kita mampu kan. InsyaAllah.

    all the best :)

    BalasPadam
  2. oh melankoliknya. jangnlah dikenang jika lelaki itu sudah berubah.

    BalasPadam
  3. terima kasih di atas ulasan yg kekawan berikan....aku pun dah mula perbaiki segalanya dan mengharapkan agar dia berubah sepenuhnya...tiada yg lebih baik melainkan membina kehidupan semula demi orang yg kita sayang....

    BalasPadam
  4. tapi luka itu susah hilang tolong dong ku oarang yang baru pertama mersakan cinta dan di campakan ku trouma tolong donk bgai mana cara nya aku bisa ceria lagi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award

create your own banner at mybannermaker.com!