My Best

Isnin, 10 September 2012

PeLeNgKaP HiDuPkU - eReN FeAt RoMi


 

Assalamualaikum.....

Pagi isnin yg sanggat ceria buatku....dan aku harap begitu juga dengan teman-teman semua....
pagi ne nak kongsi sikit cerita tentang lagu di atas....pertama kali aku dengar lagu ne,aku anggap biasa jer..tapi bila dah selalu dengar kat laptop dan kereta,terfikir plak lagu dan lirik ne sanggat indah bagi yg berkasih dan juga yg dah berfamily..( hihihi..berkahwin gitu )....

Tajuk lagu ;PELENGKAP HIDUPKU...

Bila tgk tajuk lagu ne dan isi liriknya...boleh kita terfikir adakah si dia sudah menjadi PELENGKAP HIDUP KITA...ataupun tidak....tapi untuk aku..terima kasih kepada my hubby kerna sudi jadikan aku pelengkap hidupnya dan juga begitu dgn ku kerna hadirnya my hubby sayang sebagai pelengkap hiduku hingga ke akhir hayat..Amin...insyallah...hanya tuhan saja yg maha mengetahuinya....

Kepada teman-teman semua aku berharap kalian akan menjumpai kekasih hati yg akan sentiasa mencintai dan menyayangi anda sepanjang hayat dan menjadi PELENGKAP HIDUP seseorang...
Amin dan insyallah.....

Sekian untuk kali ne aku berbicara...jiwang plak di awal pagi.....

 


4 ulasan:

  1. tolong doakan kita ye kak =) mencari-cari pelengkap rusuk kiri tu, hehe
    semoga kebahagian mengiringi akak sekeluarga ye :)

    BalasPadam
  2. salam BC..terima kasih atas doa adik...akak pun berharap semoga kebahagian akan mengiringi akak sekeluarga hingga ke hujung nyawa..insyallah..amin..buat BC..akak doakan semoga rusuk kiri tu kembali..(hihihi)..dan akan mendapat kebahagian di hari2 dan di masa akan dtg...AMIN...

    BalasPadam
  3. orang yg paling kita sayang dan cinta akan menjadi pelengakap hidup kita..

    BalasPadam
  4. Blog usang: betul sangat tu....camne blog usang dah ada pelengkap hidup ker....hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award

create your own banner at mybannermaker.com!